لیفت بینی با نخ

در گذشته اگر شخصی قصد داشت عیوب بینی خود را برطرف کرده و آن را به فرم دلخواه درآورد، تنها راه استفاده از روش رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی بود. این روش شاید از محبوبیت های فراوانی برخوردار باشد، اما خیلی از افراد به دلی لترس از بیهوشی یا دوره نقاهت بسیار طولانی و سایر عیوب این روش سنتی، ترجیح می‌دادند برای دست‌یابی به بینی خوش فرم در جست وجوی روش‌های بدون جراحی و مدرن‌تری باشند که استفاده از آن‌ها عوارض و هزینه کمتری را برایشان به همراه داشته باشد.

در این روش با کمک نخ که توسط پزشک زیبایی در بافت زیرین پوست بینی قرار می دهد باعث رفع عیوب ظاهری بینی می شود و در خوش فرم شدن بینی شما بسیار تأثیر گذار است. جنس این نخ به گونه ای است که با گذشت زمان جذب خواهد شد؛ و جایگذاری آن پس از انجام بی حسی موضعی به راحتی انجام خواهد گرفت و دیگر نیازی به بیهوشی عمومی نخواهد بود. با قرار گرفتن نخ ها، کلاژن سازی در اطراف نخ ها افزایش یافته و همین امر موجب فرم دهی به بینی خواهد شد.

مزایای لیفت بینی با نخ

✔️ ماندگاری بالاتر از روش تزریق ژل
✔️ ایجاد تغییرات دلخواه برروی بینی
✔️ عدم نیاز به بیهوشی کامل
✔️ کوتاه بودن زمان عمل
✔️ نقاهت کوتاه مدت

مدت زمان بهبودی لیفت بینی با نخ

در لیفت بینی با نخ که تنها ۱۵ نهایت ۲۰ دقیقه به طول می انجامد، اندکی کبودی یا تورم و درد وجود دارد که ماندگار نبوده و پس از گذشت ۲-۳ روز رفع می شود و اما زخم ایجاد شده در ناحیه ی تزریق نیز ۷ الی ۱۴ روز باقی خواهد ماند که این مدت زمان در افراد مختلف به دلیل تفاوت در سوخت و ساز و کلاژن سازی متفاوت می باشد و جای نگرانی نیست. مدت زمان ماندگاری نخ های به کار برده شده در لیفت بینی حدوداً ۱ سال و یا نهایتاً ۱ سال و نیم می باشد که این حداقل و حداکثر زمان ماندگاری نخ ها بستگی به ویژگی ها و فیزیولوژی بدن هر فرد، میزان سطح سوخت و ساز، سبک زندگی، تغذیه فرد و … دارد. البته جنس و تعداد نخ های به کار رفته نیز قطعاً تأثیر زیادی در کاهش یا افزایش این مدت زمان خواهد داشت.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

به طور کلی مراقبت های لیفت بینی با نخ جزئی بوده و مانند عمل جراحی بینی گسترده نیست. با این حال به منظور کمک به بهبودی هر چه سریع تر و پیش گیری از عارضه های احتمالی بهتر است موارد زیر را رعایت نمایید: ۱_ به منظور رفع کبودی های ایجاد شده تا ۲۴ ساعت بعد از لیفت از کمپرس سرد استفاده کنید. ۲_ برای جلوگیری از عفونت احتمالی، پزشک آنتی بیوتیک تجویز می کند که باید سر ساعت مصرف شود. ۳_ در صورت وجود درد پس از لیفت بینی با نخ می توان از استامینوفن استفاده نمود. ۴_ معمولاً پزشکان توصیه می کنند تا به مدت ۱۴ روز از چسب مخصوص بینی استفاده کنید. ۵_ به مدت دو شب هنگام خواب، سر خود را به وسیله بالشت بالا نگه داشته و با زاویه حداقل ۳۰ درجه بخوابید.

هزینه لیفت بینی با نخ

برای مشخص کردن اینکه هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است باید فاکتورهای مختلفی که در برآورد نهایی هزینه لیفت بینی بدون جراحی دخیل می باشند را در نظر گرفت. قیمت لیفت بینی در تهران و دیگر شهرها شامل هزینه های مرتبط با کلینیک، دستمزد پزشک، نوع و تعداد نخ هایی که در لیفت بینی استفاده می شود، مقدار تغییراتی که نیاز است ایجاد شود و … می باشد. در نتیجه بدیهی است که نمی توان به عدد و رقم خاصی تحت عنوان هزینه لیفت بینی بدون جراحی اشاره نمود.

نکته مهمی که قیمت لیفت بینی را بسیار متفاوت می کند شهری است که میخواهید این عمل را در آن انجام دهید. به طور مثال قیمت لیفت بینی در تهران ، اصفهان ، تبریز ، شیراز و مشهد نسبت به شهر های کوچکتر بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *